Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Та разглобих го аз и установих, че при такава здрава подложка и зъби на частите му не би трябвало да чука въобще, ако ... има масло под налягане в него.
    По принцип това не е точно така.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      По принцип това не е точно така.....
      Довърши си мисълта де
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Ми че подложката първо не е кой знае колко здрава, изхабява се......второ дори и налягането на маслото да е повече от нормалното да речем, това не пречи да се появи и износване на металните шлици и зъби, трето маслото също до известна степен има връзка с първо и второ.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          А, дали има снимчици за онагледяване на процедурата?
          Любопитно ми е просто не че ми се е разчаткал шумно вариатора

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Ми че подложката първо не е кой знае колко здрава, изхабява се......второ дори и налягането на маслото да е повече от нормалното да речем, това не пречи да се появи и износване на металните шлици и зъби, трето маслото също до известна степен има връзка с първо и второ.......
            Ники, маслото има голямо значение, определено. Подложката според мен си е бая, ама бая здрава и ако се кара колата нормално (с нормално масло и смазване) няма как да се износи. Този вариатор, дето го разглобих беше доста дърт, а подложката не беше мръднала. Колкото до зъбците и шлиците - те се износват ако няма масло. Ама преди това има як дизел, че и отгоре. 147-та сега е здраво тиха

            ---------- Post added at 17:39 ---------- Previous post was at 17:37 ----------

            Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
            А, дали има снимчици за онагледяване на процедурата?
            Любопитно ми е просто не че ми се е разчаткал шумно вариатора
            Ам, не направих, щот нямах фото под ръка, а и се бях омазал с вариатора, който го разглабях преди това.
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment

            Working...
            X